كلیپ تصویری از آیت الله حسن زاده آملی - فاطمیون اینگونه اذان بگویند

کلیپ زیبایی ار علامه آیت الله حسن زاده آملی درباره اذان گفتن ایشان _ اذان فاطمیون

اطلاعات کلیپ:

منبع:راسخون[جهت مشاهده و یا دریافت این کلیپ در سایت راسخون کلیک نمایید]

حجم:

2.93 مگابایت با فرمت mp4

12.6 مگابایت با فرمت flv

زمان:0:6:2

لینک های دریافت:

دریافت با فرمت flv از rasekhoon.net

دریافت با فرمت mp4 (ویژه پخش در تلفن همراه)از persiangig.com


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:, | 15:44 | نویسنده : خادم الزینب |

شهیدی که وصیت نامه اش را با خونش امضا کرد.وصیت شهید در لحظه ی شهادت:من برای حجاب رفتم.برای ناموس.برای مملکت.در فیلم پیش رو مادری درخصوص وصیت یک شهید قبل از شهادت صحبت می‌کند.


حجم فیلم 4.81 مگابایت
پسوند فیلم 3gp
زمان 02:04
مشاهده مشاهده ی کلیپ در سایت آپارات
دانلود     دانلود با فرمت 3gp                          دانلود با فرمت flv     

برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:, | 15:35 | نویسنده : خادم الزینب |

می دانم نباید انتظار فرج را داشته باشم ، می دانم!

می دانم نشسته ای دعا می کنی برای ما و از خدا طلب آمرزش ما را می خواهی ، می دانم حتی زمانی برای فکر کردن به ظهور را نداری . . . 

می دانم بی بند و باری زیاد شده است ، می دانم گناهانمان دیگر حد و اندازه ای ندارد ، می دانم به کلی تو را فراموش کرده ایم . . .

می دانم موبایل هایمان دیگر رنگ و بوی اسلامی ندارد ، می دانم در پیامک هایمان همه مقدسات را به سخره میگیریم ، می دانم جامعه ازحالت اسلامی خارج شده است . . .

می دانم ذهن همه پر از سخن های القای شده دشمن شده چرا که بالای سقف هر خانه می توان نماینده دشمن ، در آن محدوده را دید . . .

همه اینها را می دانم ، اما با این وجود می خواهم ظهورت را نزدیک کنی نه برای من ، برای انسان هایی که به تو نیاز دارند ، پنج سرباز ربوده شده را میگویم یا مسلمانانی را می گویم که در نقاط مختلف جهان در روز روشن به طور وحشیانه کشته می شوند . . .

از تو می خواهم ظهورت را نزدیک کنی چرا که نائب خود ، سید علی تنهاست . . .

آقا بیا لطفا . . .


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:, | 15:9 | نویسنده : خادم الزینب |

یاد مرگ، شهوت های غیرمشروع و حرام را در وجود آدمی نابود می سازد، ریشه غفلت و ناآگاهی را قطع می نماید و دل را به وعده الهی تقویت می نماید. 
 
 
 فکری که گناهان را نابود می سازد!
 
 یکی از سفارش های اولیای گرامی اسلامی در برنامه های اخلاقی خود یاد نمودن فراوان از مرگ بوده است.
 
از این رو از امام صادق (ع) نقل شده است که ایشان فرموده اند: یاد مرگ، شهوت های غیرمشروع و حرام را در وجود آدمی نابود می سازد، ریشه غفلت و ناآگاهی را قطع می نماید، دل را به وعده الهی تقویت می نماید، طبیعت آدمی را نرمی و رقت می بخشد، خواهش های بزرگ نفسانی را درهم می شکند، آتش حرص و طمع امور دنیوی را فرومی نشاند و دنیا را در نظر انسان کوچک و ناچیز می سازد.
همچنین در این باره از پیامبر اسلام، حضرت محمد (ص)، روایت شده است که فرموده اند: ویران کننده ی لذت ها را فراوان یاد نمایید!


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, | 13:8 | نویسنده : خادم الزینب |


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, | 13:7 | نویسنده : خادم الزینب |

کارشناس شبکه وهابی با تحریف حدیث قرطاس، اعتبار صحیح مسلم و بخاری را زیر سوال برد.

 
 
 مهدی هاشمی مدیر و کارشناس شبکه وهابی کلمه در برنامه بت شکن در جواب سوال بیننده ای مدعی شد که جمله «لَا تَضِلُّونَ بَعْدَهُ» در حدیث پیامبر وجود ندارد.
 
یکی از درد آورترین حوادث اسلام داستان حدیث قرطاس است. حدیث قرطاس در حدود هفده مرتبه در صحیح مسلم و صحیح بخاری ذکر شده است که در آن جمله« لَا تَضِلُّونَ بَعْدَهُ » آمده است.
برای نمونه باید گفت: در صحیح بخاری آمده است که پیامبر اکرم (ص) فرمودند: قلم و دواتی بیاورید تا چیزی بنویسم که بعد از من هرگز گمراه نشوید. «اکْتُبْ لَکُمْ کِتَابًا لَنْ تَضِلُّوا بَعْدَهُ أَبَدًا». «صحیح البخاری، ج 3، ص 1111»
 
همچنین باید گفت که این روایت در صحیح مسلم این گونه آمده است: «أَکْتُبْ لَکُمْ کِتَابًا لَا تَضِلُّونَ بَعْدَهُ» «صحیح مسلم، ج 3، ص 1259»
 
این روایت در «المعجم الکبیر» هم این گونه آمده: «ائْتُونِی بِکَتِفٍ أَکْتُبُ لَکُمْ کِتَابًا لا تَخْتَلِفُوا بَعْدِی أَبَدًا» «المعجم الکبیر، ج 11، ص 36»
در مسند احمد حنبل نیز این روایت آمده است و نقل شده: «ائتونی بِکَتِفٍ أَکْتُبْ لَکُمْ فیه کِتَاباً لاَ یَخْتَلِفُ مِنْکُمْ رَجُلاَنِ بعدی؛ «من می‌خواهم چیزی بنویسم که حتی دو نفر بعد از من اختلاف نکنند». «مسند أحمد بن حنبل، ج 1، ص 293»
 

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, | 13:3 | نویسنده : خادم الزینب |

 

ناگفته نماند بسیاری از مطالب موجود و عبارت های این کتاب، برگرفته از کتاب "نهج البلاغة" است که البته نویسنده بدون ذکر منبع، آن را به «عمر بن خطاب» نسبت داده است.
به گزارش شیعه آنلاین، بیش از هزار سال از تألیف کتاب ارزشمند و بی نظیر "نهج البلاغة" می گذرد. کتابی که مطالب آن از مولای متقیان، حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام است.

اما در این میان اهل سنت گویا از وجود این کتاب بی نظیر ناراضی هستند از همین رو در پی انتشار کتابی مشابه برای مقابله یا رقابت با "نهج البلاغة" آمده اند از همین رو اخیرا کتابی تحت عنوان «البلاغة العمریة» که عبارت است از "مجموعه سخنان عمر بن خطاب" خلیفه دوم اهل سنت تألیف کرده اند.

این کتاب توسط فردی ناشناس به نام «محمد سالم الخضر» تألیف و در کشورهای مختلف عربی توزیع گردیده است.

ناگفته نماند بسیاری از مطالب موجود و عبارت های این کتاب، برگرفته از کتاب "نهج البلاغة" است که البته نویسنده بدون ذکر منبع، آن را به «عمر بن خطاب» نسبت داده است.
 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, | 13:0 | نویسنده : خادم الزینب |
شما را دوست داريم ، دوستان شما را دوست داريم دوست دوستان شما و دشمن دشمنانتان هستيم .
 
 

هنگامى كه ماءمون على بن موسى الرضا (عليه السلام ) را وليعهد خود قرار داد عده اى به در خانه آنجناب آمده اجازه ورود مى خواستند. گفتند به حضرت رضا (عليه السلام ) عرض كنيد يك دسته از شيعيان على (عليه السلام ) مى خواهند خدمت شما برسند. در جواب آنها فرمود من مشغولم آنها را برگردانيد.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, | 12:58 | نویسنده : خادم الزینب |

 

اگر سلام گفتن به پيامبر و ائمه اطهار(ع) اشكال داشت، خداوند متعال به حضرت نوج سلام نمي داد.

حجت الاسلام والسلمين سيدحسن مدرسي از فضلاي حوزه علميه طي سخناني در جمع زائران حرم حضرت عباس ابراز داشت: يكي از ايرادهايي كه وهابيت به ما ميگيرد مربوط به ايستادن در برابر مزار پيامبر و اولياء خدا و سلام دادن به ايشان است در حالي كه ايراد آنها با نص آيات قرآن در تعارض است.
وي با بيان اينكه وهابيت، سلام دادنِ ما به پيامبر و ائمه طاهرين را اشكال ميكنند گفت: خداي متعال در قرآن كريم سوره صافات به حضرت نوح سلام داده و ميفرمايد: سلام علي نوح في العالمين. اگر سلام گفتن به پيامبر و ائمه اطهار عليهم السلام اشكال داشت، خداوند متعال به حضرت نوج سلام نمي داد.
حجت الاسلام مدرسي در بخش ديگري از سخنان خود به ضرورت تشكر و قدرداني از حق داران در زندگي تاكيد كرد و گفت: در قرآن آمده است كه شكر نعمت باعث ازدياد نعمت مي شود و كفران نعمت كه از برخي بندگان سر مي زند، عذاب شديد را به دنبال خواهد داشت.
وي قدرداني و تشكر و احترام فراوان به پدر و مادر را مورد تاكيد قرار داد و بيان داشت: بر اساس منابع ديني، كسي كه شكرگزار بندگان خدا نباشد، شكرگزار خدا نيز نخواهد بود.
سخنران مراسم، شكرگزاري نسبت به تشرف به اعتاب مقدسه را يادآور شد و گفت: مكان هايي مانند حرم حضرت عباس(ع)، محل ذكر و محل نزول فرشتگان است، از همين رو بايد همگان به ويژه بانوان عفيفانه وارد حرم شويم و حرمت حرم را حفظ نماييم.

منبع:حج


موضوعات مرتبط: پاسخ به شبهات وهابيت ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 5 اسفند 1392برچسب:, | 15:22 | نویسنده : خادم الزینب |
در منابع ديني تاكيد زيادي بر روي حفظ حجاب اسلامي بويژه به هنگام انجام اعمال حج و عمره شده است.

 زنى دور كعبه طواف مى‌كرد و مردى نيز پشت سر آن زن مى‌رفت. لحظه‌اى آن زن بازوى خود را از چادر بيرون آورد تا كعبه را لمس كند. ناگهان آن مرد دستش را دراز كرد و روى بازوى زن گذاشت. خداوند دست آن مرد را به بازوى زن چسباند. مردم ديدند و ازدحام كردند، چنان‌كه راه عبور بسته شد.

كسى را نزد امير مكه فرستادند و امير مكه فقها و علما را حاضر كرد و آنها فتوا دادند كه بايد دست مرد را ببرند؛ زيرا آن مرد مرتكب گناه شده است. امير مكه كه از فتواى علماى مكه قانع نشده بود، گفت: «آيا در اينجا از خانواده پيامبر اكرم (صلى الله عليه و آله) كسى هست؟ » گفتند: «بله، حسين بن على (عليه السلام) اينجاست».

امير مكه كسى را نزد امام حسين (عليه السلام) فرستاد. امام حسين (عليه السلام) تشريف آوردند. به آن حضرت عرض كردند: «اى فرزند رسول خدا! حكم خدا درباره اينها چيست؟»

امام حسين (عليه السلام) رو به كعبه ايستادند و دست‌هايشان را بلند كردند.

آن‌گاه مدتى مكث فرمودند و دعا كردند. سپس به طرف زن و مرد رفتند و دست آن مرد را از بازوى آن زن جدا كردند. امير مكه عرض كرد: «اى حسين! آيا اين مرد را براى كارى كه از او سر زده است، مجازات نكنيم؟» حضرت فرمود: «نه».

گويند آن مرد همان شتربانى است كه در كربلا دست امام حسين (عليه السلام) را قطع كرد و اين‌گونه لطف آن حضرت را پاسخ داد. (شجره طوبي، حا، عين، ص ۴۲۲ )

//راه‌هاي تقويت فرهنگ حجاب در حج و زيارت، نوشته عباس رجبي


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 5 اسفند 1392برچسب:, | 15:15 | نویسنده : خادم الزینب |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 38 صفحه بعد
.: Weblog Themes By BlackSkin :.