پايان نامه عجيب دانشجوي عربستاني ......
پایان نامه ای در عربستان نگاشته شده درباره "دست خدا" و بحث سر این است که دست خدا مو دارد یا نه، توحیدی که آنها می گویند این است.

 

به گزارش خبرگزاری حوزه از خوی، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی امروز در بزرگداشت آیت الله العظمی خویی(ره) که در مجتمع فرهنگی هنری شهر خوی برگزار شد،با بیان اینکه برخی اعجاز علمی قرآن را بخش مهم اعجاز قرآن می شناسند، ابراز داشت: آیت الله العظمی خویی در بحث اعجاز قرآن می فرماید عالی ترین وجه اعجاز قرآن، نوع معارفی است که قرآن بیان می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی با بیان اینکه، آیت الله العظمی خویی(ره)می فرماید: هر کسی از همه بهتر بتواند خدا را معرفی کند کلامش اعجاز است، ادامه داد: باید دید قرآن کریم، ائمه اطهار(ع )، تورات و انجیل، خدا را چگونه معرفی می کنند.

رییس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم تاکید کرد: خدایی که در عربستان معرفی می شود، شرک است، پایان نامه ای در عربستان نگاشته شده درباره "دست خدا" و بحث سر این است که دست خدا مو دارد یا نه، توحیدی که آنها می گویند این است.

استاد درس خارج حوزه علمیه با طرح این پرسش که چرا قرآن با بسم الله الرحمن الرحیم آغاز شده است، تصریح کرد: آنچه که ما از خدا بلدیم اسم خداست، که آیت الله العمظی خویی در همین زمینه می فرماید: توحیدی را که قرآن بیان می کند با کتاب دیگری مقایسه کنید تا معلوم شد که کدام کتاب از طرف خداست.

وی تاکید کرد: قرآن کتاب خداشناسی و توحید و علم و معرفت است و این نیازی به یاگیری زبان عربی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی اظهار داشت: در تورات و انجیل خبری از نام خدا نیست، تورات کتاب سرگذشت پیامبران بنی اسراییل است، انجیل نیز کتاب سرگذشت حضرت عیسی(ع) است، اما قرآن کتاب توحید است.

رییس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ادامه داد: در کتاب  گیتای هندویی ها آمده است: کسی که گناه کند و فکری که ناپاک است خداشناس نمی شود.

استاد درس خارج حوزه علمیه گفت: آیت الله العمظی خویی چندین صحفه از پیامبرشناسی تورات ذکر می کند و می فرماید: اگر قرآن نبود نه مسیحی ها می توانستند مریم را تطهیر کنند، نه مسیحی ها می توانستند نارواهایی که درباره پیامبران وجود دارد نادیده بگیرند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:, | 10:54 | نویسنده : خادم الزینب |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.