صانعی: آمریکا را بخشیدیم؛ آمریکا هم ما را ببخشد!

یک روحانی آلت دست فتنه‌گران می‌گوید ایران و آمریکا از هم بگذرند.

به گزارش آفتاب، صانعی در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز با اشاره به درگذشت ماندلا گفت: من امیدوارم که رهبران دنیا همان گونه که در مراسم تشییع آقای ماندلا حاضر شدند و اینگونه به او احترام گذاشتند به کار او نیز احترام بگذارند، یکی از کارهای ارزنده او این بود که وقتی آزاد شد از همه آنهایی که در حق او ظلم کرده بودند گذشت اما به شرط آن که به مردم بگویند چه ظلم‌هایی در حق او و مردمش کرده‌اند.
وی می‌افزاید: امروز هم معتقدم دولتمردان ایران و آمریکا و سایرین با هم مطابق آنچه گفتم از هم بگذرند و دوستانه زندگی کنند. وی روشن نمی‌کند چرا ملت ایران از ظلم‌ها و جنایت‌های فزاینده و تازه به تازه آمریکا بگذرند و متقابلا آمریکا به عنوان طرف مستکبر و متعدی و ظالم، از چه چیزی باید بگذرد؟! در واقع چنین منطقی ظلم به مظلوم و خدمت به ظالم است چرا که دو سر ظلم و تعدی را در ارتکاب ستم برابر می‌کند.
باید از آقای صانعی پرسید ملت ایران باید 25 سال حمایت آمریکا از رژیم جبار و غارتگر و مفسد پهلوی و کودتای 28 مرداد را فراموش کنند یا حمایت‌های کاخ سفید از رژیم متجاوز صدام و همه گروهک‌‌های ضد انقلاب را که هر کدام دست خود را در خون ملت ایران شستند؟ ترور و خرابکاری مورد حمایت سازمان سیا را از یاد ببرند یا تدارک کودتا و اعمال تحریم‌های ضد انسانی را؟ از خون 290 شهروند بی‌گناه هواپیمای مسافربری اغماض کنند یا ده‌ها هزار قربانی تسلیحات شیمیایی صدام که با چراغ سبز آمریکا مورد استفاده قرار گرفت؟
یادآور می‌شود آشوبگران وابسته به ضد انقلاب در شعارهای معنادار فتنه سبز که در رسانه‌های آمریکایی نظیر رادیو فردا بازتاب پیدا کرد، مدعی بودند «مجتهد (روحانی) واقعی- منتظری، صانعی».
این نکته نیز سزاوار گفتن است که برخی مقامات آمریکایی در طول 3 دهه گذشته و پس از انواع دشمنی‌ها با ملت ایران، پس از بازنشستگی مدعی شده‌اند ایران و آمریکا باید از یکدیگر بگذرند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:, | 8:23 | نویسنده : خادم الزینب |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.