پلیس عراقی که فدایی زائران شد+عکس
صبح امروز رسانه های عراقی تصاویر مربوط به نیروی پلیس فداکاری که برای نجات جان زائران امام حسین (ع) از جان خود گذشته و یک عامل انتحاری را درآغوش کشید منتشر کردند.
به گزارش مشرق به نقل از العالم، منابع خبری مختلف چهارشنبه هفته گذشته خبر از انفجار یک عامل انتحاری در شهرک الخالص در 20 کیلومتری شمال بعقوبه در نزدیکی تجمع زائرانی که در حال حرکت به کربلا بودند باعث به شهادت رسیدن 4 تن از آنان شد.

اگر اقدام شجاعانه یکی از نیروهای پلیس عراق در به آغوش کشیدن عامل انتحاری صورت نمی‌گرفت تعداد شهدای این حمله تروریستی بسیار فراتر از این رقم می‌رسید.

طبق اعلام نیروهای امنیتی و شاهدان عینی، ایوب خلف پلیس وظیفه شناس 34 ساله عراقی که مسئول حفاظت از یک کاروان عزاداران اربعین حسینی بود پس از آنکه متوجه می‌شود یک عامل انتحاری به میان عزاداران که با پای پیاده از شهر خالص به سوی کربلا در حرکت بودند نفوذ کرده کار را ازکار گذشته دیده و در اقدامی شجاعانه به سرعت به سوی عامل انتحاری دوید و او را در آغوش خود گرفت تا شایت بتواند با بدن خود مانع از آسیب دیدن زائران امام حسین (ع) شود.

یکی از همکاران ایوب خلف توضیح داد که وی در راه دفاع از زائران امام حسین (ع) به شهادت رسیده است و نام او تا ابد در اذهان ما جاودان خواهد ماند، این افسر پلیس عراق تاکید کرد که ما انتقام خون وی را از القاعده خواهیم گرفت.

وظیفه شناسی و شجاعت ایوب خلف در مواجهه با یک عامل انتحاری که هدفی غیر از کشتار بیشترین تعداد از زائران امام حسین(ع) را نداشت باعث شد تا جان‌ده‌ها زائر بی‌گناه نجات داده شود.

وزارت کشور عراق در واکنش به این اقدام فداکارانه ایوب خلف با صدور بیانیه ای اعلام کرد: یکی از پرسنل فداکار پلیس پس از اینکه به عامل انتحاری مشکوک شد به سوی وی رفت و با در آغوش گرفتن وی این تروریست را وادار به منفجر کردن کمربند انفجاری اش کرد و ایوب خلف این پلیس فداکار و پدر دو کودک شش و 9 ساله نیز به شهادت رسید.

رسانه‌های عراقی امروز تصاویر این پلیس فداکار عراقی را منتشر کرده و کاربران نیز به نوبه خود این تصویر را به سورت وسیعی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

لازم به ذکر است که ایوب خلف از ساکنان منطقه خالص پدر دو کودک 6 و 9 ساله بوده و در سال 2008 میلادی  به استخدام پلیس عراق درآمده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 1 دی 1392برچسب:, | 9:7 | نویسنده : خادم الزینب |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.