مرد وزن زیبا

عـذر بدتـر از گنـاه  ...

  امام صادق ( علیه السلام ) :

در روز قیامت زن زیبا را که برای زیبائیش به گناه افتاده است می آورند ، می گوید : پروردگارا ! مرا زیبا آفریدی و من مرتکب خلاف شدم . پس حضرت مریم (علیها سلام ) را می آورند و می گویند : این زیباتر است یا تو ؟ او را زیباتر آفریدم و هیچ گناهی را مرتکب نشد .

و مرد زیبا را که برای زیبائیش مرتکب گناه شده است می آورند و می گوید : پروردگارا ! مرا زیبا آفریدی تا از جانب زنان به بلا افتادم پس حضرت یوسف ( علیه السلام ) را می آودند و می گویند : آیا این زیباتر است یا تو ؟ او را زیبا آفریدیم و هیچ خلافی را مرتکب نشد .

و مبتلای به بلا را می آورند که در اثر بیچارگی به گناه افتاده است می گوید : پروردگارا بر من سخت گرفتی و بلا رابر من مسلط کردی تا گرفتار خلاف شدم . پس حضرت ایوب ( علیه السلام ) را می آورند و می گویند : آیا بلای تو سخت تر بود یا بلای ایوب که گرفتار بلا شد و به هیچ گناهی آلوده نشد .

روضه کافی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: حجة الاسلام شریفی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:حجت الاسلام والمسلمین شریفی, | 15:7 | نویسنده : خادم الزینب |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.