پاسخ به شبهه وهابيت در حرم حضرت عباس(ع)

 

اگر سلام گفتن به پيامبر و ائمه اطهار(ع) اشكال داشت، خداوند متعال به حضرت نوج سلام نمي داد.

حجت الاسلام والسلمين سيدحسن مدرسي از فضلاي حوزه علميه طي سخناني در جمع زائران حرم حضرت عباس ابراز داشت: يكي از ايرادهايي كه وهابيت به ما ميگيرد مربوط به ايستادن در برابر مزار پيامبر و اولياء خدا و سلام دادن به ايشان است در حالي كه ايراد آنها با نص آيات قرآن در تعارض است.
وي با بيان اينكه وهابيت، سلام دادنِ ما به پيامبر و ائمه طاهرين را اشكال ميكنند گفت: خداي متعال در قرآن كريم سوره صافات به حضرت نوح سلام داده و ميفرمايد: سلام علي نوح في العالمين. اگر سلام گفتن به پيامبر و ائمه اطهار عليهم السلام اشكال داشت، خداوند متعال به حضرت نوج سلام نمي داد.
حجت الاسلام مدرسي در بخش ديگري از سخنان خود به ضرورت تشكر و قدرداني از حق داران در زندگي تاكيد كرد و گفت: در قرآن آمده است كه شكر نعمت باعث ازدياد نعمت مي شود و كفران نعمت كه از برخي بندگان سر مي زند، عذاب شديد را به دنبال خواهد داشت.
وي قدرداني و تشكر و احترام فراوان به پدر و مادر را مورد تاكيد قرار داد و بيان داشت: بر اساس منابع ديني، كسي كه شكرگزار بندگان خدا نباشد، شكرگزار خدا نيز نخواهد بود.
سخنران مراسم، شكرگزاري نسبت به تشرف به اعتاب مقدسه را يادآور شد و گفت: مكان هايي مانند حرم حضرت عباس(ع)، محل ذكر و محل نزول فرشتگان است، از همين رو بايد همگان به ويژه بانوان عفيفانه وارد حرم شويم و حرمت حرم را حفظ نماييم.

منبع:حج



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: پاسخ به شبهات وهابيت ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 5 اسفند 1392برچسب:, | 15:22 | نویسنده : خادم الزینب |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.